I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Tuesday 27 December 2011

ENCIK BF DULU &SEKARANG


gambar ni time aku tak kenal lg..
apa apa pown layan je laa...
ZASSS....



time ni en Bf muda lagi..muka pun mcm budak2 je
aku pown tak kenal sape dia lagi time ni
tapi comey kan..eheee:))

                                                                   

 oke ni gaya dah lain paling ketara rambut dia lah.
dengan spek mata ye..hahahah
apepon time ni paling aku suka dan tergoda
ehee:p



haa kita bertukar gambar ni pulak...
apa perbezaan gambar di atas???

1st
~
~
~
GAYA RAMBUT!!!
(tengok sendiri malas nak crete pe perbezaanya)

pastu

2nd
~
~
~
~
BENTUK MUKA!!!
yg ni memang ketara lah sbb time en.Bf TEMBAM!!!
bkn je sangat tembam tapi SANGAT SANGATTTT LAHH
TEMBAM
 lalalalalala:p




oke gambar yg last ni pulak ada lagi perubahan..
iaitu dari segi 

BENTUK MUKA

muka pun tak nampak tembam sangat 
sebab time ni en Bf kurus
en.Bf ni sebelum makan je dia kurus bila dah makan 
tembam macam belon
hahaha~~~

p/s : bagi aku tak kesah lah en Bf ni kurus ke apa ke aku tetap panggil dia GEMOK....hahahahaah...

No comments:

Post a Comment