I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Monday, 1 August 2011

new me version cekodok bolat

mama: ni kenapa pakai seluar ketat-ketat ni? pergi tukar...
me: mana ade ketat mama... ni seluar yang selalu pakai. seluar ni je yang dah kecik...
mama: macam-macam...
me: ada orang tu selalu bagi happy lah mama.. mana tak gemuk... (sambil ketawa)
mak: haiiihhh... cakap dekat die, simpan duit nak kawen nanti...
me: urrgghhhh???? toing*toing*toing*


lately sume orang cakap i dah gemuk. muka dah bulat. perut dah bulat. pipi dah bulat. peha makin bulat. suma bulat2 macam cekodok. sedih sebab seluar yang dulu2 sume dah x muat. ni sume kerja si gemuk tu yang suke bagi i happy hari2. mane lah tak gemuk. owh gila! saya rindu zaman selim2 walaupon x selim mana, tapi x lah bulat mcm sekarang ni. x mao jadi cekodok!!! nak taw mcm mana boleh jadi bulat?? sila scroll kebawah untuk melihat makanan2 yang dihidangkan di mata saya. *sedih*sedih*sedih* 



breakfast: honey star+susu mesti ada! ngada2 taw..
berlagak omputeh then x amik nasi lemak pon for b/fast..





lunch: he tapau ayam mcd+apple pie for me..
fast food yg sangat berkalori tinggi




dessert: honey dew ape ntah.. lebih kurang pengat labu je..
ahahahahahaha.. x urban langsung! :P






chocolate milkshake+hot tea.. :)





bbq chicken rice..





haaa nampak sangat gemok ye,
pipi,semua nampak tembam mama pun dah bising 
asyik makan heeee:p





hahahah.....makan tak cukup sikit nak banyak je
korang jangan ikot tamak macam i okeh...heee






tacing gile. tapi bile ternampak kinder bueno yg ada harga
 ni buat i tersenyum sorang2.


p/s....korang jangan lah ikot cara i nanti tak pasal2 gemuk heeee:p

No comments:

Post a Comment